Predsezona bolja od 2011.

Bez autora
May 27 2012

Ovogodišnja predsezona bolja je tri do pet odsto od prošlogodišnje, tako da su i očekivanja za predstojeću sezonu optimistična. Uveliko se realizuju značajne posjete grupa sa tržišta Njemačke, Austrije, Francuske, Rusije, Italije i Srbije. Prema najavama turističke privrede i turoperatora buking za ovogodišnju turističku sezonu je bolji nego prošle godine. Sve pripreme obavljene su na vrijeme. Na bitnim emitivnim tržištima su sprovedene intenzivne promotivne aktivnosti koje se realizuju i u susjednim zemljama, tako da su optimistična očekivanja s razlogom. Period predsezone je značajan zbog održavanja događaja iz oblasti MICE (Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions) turizma, pa su hoteli koji raspolažu kongresnim sadržajima imali značajan broj poslovnih turista. Popunjenost hotela na sjeveru u ovom periodu bolja je nego prethodne godine.

Predsezona bolja od 2011.Ovogodišnja predsezona bolja je tri do pet odsto od prošlogodišnje, tako da su i očekivanja za predstojeću sezonu optimistična, saopštio je direktor Nacionalne turističke organizacije (NTO), Saša Radović.

"Uveliko se realizuju značajne posjete grupa sa tržišta Njemačke, Austrije, Francuske, Rusije, Italije i Srbije. Prema najavama turističke privrede i turoperatora buking za ovogodišnju turističku sezonu je bolji nego prošle godine", kazao je Radović agenciji Mina-business.

On je naveo da su sve pripreme obavili na vrijeme. Na bitnim emitivnim tržištima su, kako je rekao, sproveli intenzivne promotivne aktivnosti koje se realizuju i u susjednim zemljama, tako da su optimistična očekivanja s razlogom.

„Period predsezone je značajan zbog održavanja događaja iz oblasti MICE (Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions) turizma, pa su hoteli koji raspolažu kongresnim sadržajima imali značajan broj poslovnih turista", saopštio je Radović.

On je dodao i da je popunjenost hotela na sjeveru u ovom periodu bolja nego prethodne godine, dok za ljetnju sezonu već imaju odlične najave.

"Sve bolja posjećenost pokazuje da se i sjever Crne Gore prepoznaje kao mjesto za odmor tokom ljetnjih mjeseci, čemu doprinosi konstantna diverzifikacija turističke ponude, posebno ona koja se tiče aktivnog odmora u prirodi, kao i njena promocija specifičnim ciljnim grupama", saopštio je Radović.

Kada su fizički pokazatelji u pitanju, on očekuju dvocifrene stope rasta sa međunarodnih tržišta i posjetu iz regiona na nivou prethodne godine, što bi u ukupnom značilo povećanje od tri do pet odsto.

„Još je nepoznanica kakvi će biti finansijski efekti, odnosno kolika će biti vanpansionska potrošnja po gostu, u svjetlu ekonomske krize. Svakako računamo na povećanje prihoda, makar u dijelu koji se odnosi na jaču kontrolu naplate i dalje suzbijanje sive ekonomije", rekao je Radović.

Primorski gradovi su, kako je kazao, i dalje glavni magnet za većinu turista, a u pojedinim periodima hoteli sa budvanske rivijere su već bilježili stoprocentnu popunjenost.

„Avio dostupnost je bolja nego ikada, računajući na rekordan broj čarter /charter/ letova koji će, uz redovne linije, ovog ljeta voziti prema našoj zemlji. Sa tržišta Rusije, turoperatori najavljuju i po 50-tak letova sedmično. Aerodromu Tivat je već prijavljeno deset odsto više letova u odnosu na broj realizovanih letova tokom prošle godine", naveo je Radović.

Ljubitelje prirode će ove godine privući i avanturistička ponuda, planinarenje, biciklizam kroz fantastične planinske predjele označenim i stazama dužine šest hiljada kilometara, vožnja kajaka rječnim brzacima, splavarenje, istraživanje kanjona i brojne druge aktivnosti u prirodi.

NTO će, nakon intenzivne promocije turističke ponude Crne Gore na međunarodnim emitivnim tržištima, kao i niza realizovanih promotivnih kampanja u saradnji sa crnogorskim hotelijerima i Montenegro erlajnsom /Airlines/, nastaviti da promoviše ponude kako na tržištima susjednih zemalja tako i kroz brojne kanale promocije na međunarodnim tržištima.

"Imajući u vidu da se turisti sa tržišta susjednih zemalja kasno odlučuju za destinaciju u kojoj će provesti svoj odmor, NTO u saradnji sa Ministarstvom održivog razvoja i turizma, predstavništvima u Srbiji, Bosni i Hercegovini (BiH) i Sloveniji, kao i lokalnim turističkim organizacijama trenutno realizuje intenzivnu promociju turističke ponude", naveo je Radović.

Promocija se, kako je objasnio, realizuje kroz jednodnevne prezentacije roud šou /roadshow/ u većim gradovima susjednih zemalja na najprometnijim trgovima i tržnim centrima uz razne oblike animacije.

"Koncept ovogodišnje roud šou kampanje pod nazivom - Crna Gora ime moga ljeta, obuhvata promociju na trgovima, aerodromima i u tržnim centrima, kao i radne susrete sa medijima u cilju upoznavanja tržišta sa novitetima u turističkoj ponudi naše zemlje", zaključio je Radović.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik